Vecka 12

 Jag har inte så mycket planerat denna veckan. Jag har mindre jobb än vad jag brukar ha. Jag har tänkt att spela pingis minst två gånger denna veckan. Så mycket annat har jag inte planerat inför denna veckan. Jag tar dagarna lite som dom kommer. 
 
Något som jag tänker mycket på det är vad jag ska göra fram till sommaren med min ekonomi. Jag har mer jättenoga med att göra precis allt som jag har planerat sen långt tillbaka. Den målsättning jag har ska jag bara klara. Det känns inte ens tråkigt att skita i väldigt mycket annat som jag kan tycka är roligt att göra och lägga mycket pengar på. 
 
Annars har jag försökt att planera lite framtida saker som jag skulle vilja göra under sommaren och hösten. En del grejer är väl ganska klara och andra saker känns lite svåra att få grepp om. Jag tror ändå att jag kommer att klara av allt som jag vill fixa under detta året. Jag har lite roliga resor på gång och sen ska jag ändå ha en jävla massa cash sparade innan året är slut. 
 
(null)
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE