Tuff vecka.

Jag har i flera blogginlägg den senaste tiden skrivit av mig om saker som har gjort mig sur och arg.  Allt jag har skrivit har kommit från hjärtat. Jag har kanske varit lite negativ och jag sprider kanske lite dåliga "vibes" med mitt skrivande, men jag vill gärna skriva mycket om hur jag känner och tänker. Jag bloggar ju bara för min egen skull och ibland är det skönt att bara få skriva av sig, på ett ärligt sätt, om vad man faktiskt innerst inne tänker och känner. Jag mår bra av att skriva, även om sånt jag skriver om inte alltid är så jäkla uppmuntrande och roligt. Vissa saker känns det också bättre att skriva om  än att prata med någon.  Jag skriver om saker och sen blir allt ganska lätt att släppa. 
 
Denna veckan har känts ganska tuff. Jag har blivit lite arg över saker som jag tycker känns orättvisa. Pingisen har känts lite tuff, även om jag tycker att jag har spelat ganska bra. Problemet är bara att jag känt mig lite ofokuserad. Jag har haft svårt att under träning koppla bort saker som inte har haft med pingisen att göra. Mycket har ju som sagt känts tufft denna veckan och jag har tyvärr tagit med mig det till pingishallen. Jag har varit ganska mycket ledig under denna veckan, men jag har haft mycket busskörning sen i fredags. Den har varit maxad i arbetstid. Skönt att man är ledig imorgon i alla fall. 
 
Jag grejade mycket under mina lediga dagar. Konstprojektet har gått riktigt bra. Både under mina lediga dagar och nu under helgen. Jag har också städat mycket och fått gjort väldigt mycket av andra vardagliga saker. Det är ju skönt med ordning och reda, men ibland kör jag lite för hårt. Ibland är det jobbigt att behöva göra precis allt själv. Ändå trivs jag bra med att jag bara behöver tänka på mig själv och inte bry mig om någon annan. 
  (null)
Nu hoppas jag att nästa vecka inte blir lika tuff som dom senaste två veckorna har varit. 

Jag jobbar fyra dagar och sen blir det skönt med en ledig helg. Hoppas jag kan hitta lite mer av "good vibes" nu. Bättre fokus på pingisen och mer positiv energi från mig. 
(null)


(null)

 








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE