Jag har bara nuet.

Jag har haft två sköna lediga dagar. Jag har slappat och gått promenadrundor. Jag tänkte ju att jag skulle spela mycket pingis under denna veckan, men Jag har inte varit sugen överhuvudtaget och då har jag inte orkat kämpa emot den känslan.
 
Jag har lagat ganska mycket mat under mina helt lediga dagar, både förra veckan och denna. Det har känts roligt och jag hoppas att jag kan utveckla min matlagning och att fortsätter laga egen mat och bara kör på. Snacka om att jag har ändrat mig. Jag minns vad jag skrev förr på min blogg och hur mycket skit jag fick av massor av människor för att jag bara åt ute varje dag. Nu lagar jag massor av mat och lagar min mat med kärlek och tar gott om tid på mig. Jag jobbar på att hitta balanserna mellan dom olika smakerna. Jag fixar och grejar, smaker av och sen fortsätter jag greja med min mat. Det går säkert alltid att göra saker bättre, men jag känner i alla fall att jag på väldigt kort tid har utvecklats mycket i min matlagning. Tycker man något är roligt och spännande att göra, så är det väl större chans att man gör det bättre också. 
 
Annars har det varit mycket ekonomi denna veckan. De mesta har väl blivit som jag har tänkt mig.  Jag är säker på att jag vill köra på med allt jag har tänkt att göra med min ekonomi framöver. Jag vill ge min vision en chans och jag vill det så jävla mycket, så det är nästan det enda som känns viktigt just nu. Jag vet inte just nu hur jag ska nå min vision, men ekonomiskt tror jag mig veta vad jag behöver göra just nu. Jag har bara nuet och det är det enda jag kan vara säker på. Jag är övertygad om att ska jag har någon chans att klara allt som jag känner är värt att göra med min ekonomi så måste jag köra på nu. Jag kan inte vänta till sen. Sen finns inte längre. Jag har bara nu och jag har nog aldrig varit säkrare på vad jag vill just nu. Det känns på något sätt bra för jag tror att jag kommer att bli bättre på att fokusera på just ekonomin och allt jag vill göra med den i framtiden. Bara jag tänker och grejar i nuet så tror jag att detta blir så bra som vill att det ska bli.
 
(null)
(null)





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE