Lördag (2024 03 16)

Jag kämpar med allt möjligt just nu. Allt känns ändå ganska lugnt. Jag vill ju göra dom saker som jag kämpar på med. Jag kommer ju inte klara av dom mål jag har om jag inte kämpar med dom och med mig själv. 
 
Sen är det egentligen bara tålamodet som jag behöver har mycket på. Mycket just nu handlar mest om att vänta in olika datum. Jag har typ en lista på saker som jag ska göra vid olika datum fram till sommaren. Det känns ganska lugnt att fixa det, men jag får ju ändå inte tappa skallen och börja sväva iväg med för många andra saker som jag skulle kunna göra för pengar som jag redan har. Jag tror inte att jag nånsin tidigare har bollat med lika mycket pengar som jag har gjort under ganska lång tid nu. Jag har kanske haft mer pengar tidigare, men då har bränt dessa pengar nästan lika snabbt som dom har kommit in. Nu har jag under en längre tid jobbat mer systematiskt framåt och varit väldigt noga med att göra precis det jag har planerat att göra sen länge. Det har känts bra och rätt för mig. 
 
Annars är det skönt att bara ha en ledig helg nu. Jag slappar och mår bra. Jag läser och skriver mycket. Jag kollar ganska mycket Youtube och jag både lyssnar och kollar väl en del annat också. Många saker som har varit jobbiga ett tag har börjat förvinna mer och mer nu. Tar man det bara lugnt så ordnar sig de mesta. Ibland känns det som att ju mer jag aktivt gör för att fixa saker, ju mer växer dom problem som jag vill lösa. Jag lever inte ett perfekt liv, men jag mår för de mesta bra. Jag gör min grej och jag jagar inte människor för att jag ska få mina saker gjorda. Jag tror på att om jag bara gör sånt jag vill göra och som känns rätt för mig, då får jag också dom människor omkring mig som jag vill ha där. Jag känner att jag slipper alla dom som bara sviker mig när jag bara gör sånt som känns rätt för mig innerst inne. 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE