Jag klarade denna månaden också.

 Jag har känt mig så trött dom senaste dagarna. Jag grejar ju mycket och kanske kryper jag i säng lite för sent på kvällarna. Jag går ju upp sjukt tidigt många dagar varje vecka. Jag spelar pingis och går promenader. Någonstans missar jag väl i vila och återhämtning, men även om jag stundtals är så trött så att jag nästan somnar stående så känns det ändå bra i min kropp. Jag blir ju hellre trött av mycket rörelse och pingisträning än för lite träning och mycket grejande. Jag känner ofta en ganska behaglig trötthet och jag mår bra och är för de mesta nöjd med dom saker jag får gjorda. 
 
 
 Ekonomiskt har jag fått till det riktigt bra inför april. Jag lyckades stå emot alla dom impulser som jag ibland känner. Varje vecka den senaste tiden har jag känt att jag vill plocka ut en hel del pengar och bränna på tex: Resor, utekvällar och dyra prylar som jag kan se på ett flertal sätt att jag har råd med, fast inte om jag ska ge min vision och högsta dröm i livet en chans. Jag känner att jag behöver hålla på pengar och ha tålamod ett tag till. Ca 2-3 månader. Detta känns viktigt för mig. Nu klarade jag denna månaden också. Det blev klart denna morgon. Allt med denna "ekonomigrej" går fort som satan nu. Jag måste fortsätta vara väldigt noga och inte slarva, men jag gör jag bara allt som jag har planerat sen lång tid tillbaka så är det nog lugnt. Jag är väl medveten om att nu börjar saker och ting hända på allvar och då gäller det att ha hänga med i allt som händer runt omkring. Motståndet ökar blir tuffare och jag får passa mig så att jag inte låter mig påverkas av andra än mig själv. Jag gör min grej och allt jag tror på. Då kommer detta att gå bra och jag tror också att jag får rätt människor omkring mig som inte är något annat bra för mig. 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE