Vecka 47

Jag har börjat denna veckan med en ledig dag. Jag jobbar 3 dagar denna veckan och det känns ju ganska lugnt. Förra veckan körde jag ju också bara 3 dagar så man kan inte klaga på att man jobbar för mycket. Jag tycker också att jag har ganska bra arbetspass under denna veckan. 
(null)

Jag har spelat pingis idag och jag körde ett ganska hårt pass så jag var helt slut efter det. Det kändes ganska bra, men förra veckan spelade jag mycket bättre. Då spelade jag nog mina bästa pass, sen jag började med pingisen i augusti. Jag har möjlighet att köra alla dagar denna veckan och jag ska i alla fall försöka köra minst två pass till under denna veckan. 
(null)

(null)

Konstprojektet har gått jättebra i helgen och även idag fick jag loss en hel del pengar. Jag har tjänat mer pengar under dom senaste dagarna än vad jag brukar göra på en hel vecka. Fast det kanske är så att nu tjänar jag mer och det blir mer det som är normalt nu. Jag upplever att jag skriver detta ofta nu. Så konstprojektet är kanske något som automatiskt går bättre nu än tidigare. Pengarna går ju i en loop när man väl kommer över vissa ekonomiska gränser. Det kanske trots allt går att nå det ekonomiska målet som jag har satt upp för i år. Går det lika bra resten av året som det har gjort dom senaste dagarna, då borde jag logiskt sätt fixa alla pengar som jag vill få in, innan januari 2024. 

(null)

(null)

(null)
(null)






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE