Torsdag (2023 11 30)

 Vad har jag gjort den senaste tiden. Det känns som jag jobbar mycket och sen försöker jag planera in pingisträningar och grejandet med min konst. Mycket jobb och kämpande är det hur jag än vänder och vrider. Busskörningen känns ju lite tuffare nu när man får kör i snö. Samtidigt tänker jag att det är samma för alla och det är bara att hålla sig avspänd och ta det lugnt. Jag tycker det går bra att jobba på även i detta vädret som är nu. Allt får ta den tid det tar och så får man tänka på säkerheten i första hand. 
 
Jag har kört ett pass pingis ikväll och jag tränade även i måndags. Jag ska gå ut med en fråga i våran s.k. "klubbchat" på Facebook och fråga om någon vill träna imorgon. Då har jag ju kört tre pass under denna veckan, och för mig är det mer än godkänt.  Nu är jag inte säker på att någon är sugen på att köra en fredag. Det brukar vara lite svagt intresse, men det räcker ju med att en lirare vill spela med mig, så kan jag ju genomföra ett pass i alla fall. Klubben har även en bollmaskin och den skulle jag ju kunna ställa upp på ett bord så kan jag ju köra helt själv också. Man kan ju också träna servar, men jag kanske innerst inne inte är så sugen på att stå i hallen helt ensam och träna pingis en fredagkväll. Fast samtidigt är det ju bra att "smygträna" lite. 
 
Konstprojektet är något som jag annars tänker på hur mycket som helst nu. Det är så lite kvar till det målet jag har satt upp för i år. Ändå känner jag att jag behöver göra lite mer varje vecka än vad jag normalt gör. Hoppas jag kan lägga in en spurt snart och verkligen få lön för mödan. Det vore så kul att få sätta detta delmålet. Då blir det ju säkert lättare att kämpa på med konsten nästa år. 
 
 
 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE