Lite trött - Mår bra.

Jag känner mig lite trött. Jag spelade pingis igår och jag åkte ju nästan direkt till pingishallen efter jobbet. Jag gick bara hem och bytte kläder, tog väskan och åkte till Trollhättan. Idag var det upp tidigt som gällde för mer jobb. Det hade kommit en hel del snö i natt och då blir ju mycket med mitt jobb tuffare direkt. Bara att ta sig till jobbet kan ju vara tufft när man liksom haltar sig fram i drivor av snö klockan 05:00 på morgonen.  Jag känner mig som sagt lite trött, men jag mår bra. 

Ikväll blev det ingen pingis, fast jag hade möjlighet till det. Jag känner att jag behöver vila lite. Imorgon hinner jag inte spela pingis, så jag hoppas att några vill lira på torsdag, kanske också på fredag. Jag vill träna mycket pingis och det vet alla klubbkamrater om. Men alla verkar inte fatta att jag bara vill träna och inte är intresserad av att göra något annat. Igår fick jag en fråga om jag hade licens. Man kan ju enkelt säga att har man ingen lincen så får man inte spela turneringar och seriematcher i pingis. 

 Enda anledningen till att man ställer den frågan det är att man egentligen undrar om jag vill vara med och spela seriematcher eller tävlingar. Det är jag övertygad om. Jag har sagt nej hela tiden, men ändå frågar vissa om och om igen. Man formulerar frågorna på lite olika sätt, men jag vet att det handlar bara om att man vill att jag tex ska spela seriematcher så att vissa andra spelare ska få slippa. Svaret från min sida är fortfarande nej. Jag tror inte att jag kommer att ändra mig i framtiden. Det som känns bra är att jag vet att ingen kan tvinga mig. Jag bestämmer själv och jag får ändå vara med i pingisen och träna så mycket jag vill. 

Annars är det lugnt. Jag har två jobbdagar kvar och sen är jag ledig fre-sön. Jag har dessutom sökt lite ledig några dagar i december och det har gjort att hela arbetchemat för december känns ganska lugn. Jag är ju dessutom både ledig jul och nyårshelgen. 

Ekonomin är redan på plats som jag vill ha den. Jag behöver inte göra ett skit mer under denna veckan, men ändå kommer det att rull in mer pengar. Det är bara att luta sig tillbaka och må för jävla bra. 
 
(null)
(null)







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE