Känner mig nöjd.

Jag känner mig ganska nöjd nu. Jag har jobbat ganska mycket dom senaste dagarna och ändå har jag orkat att gå mina promenadrundor och jobba på med min konst. Jag är nöjd att jag fick ihop alla steg som jag vill uppnå på en och samma vecka. Det kändes skönt att gå ut på kvällspromenader i helgen, efter att jag hade avverkat långa arbetspass.
 
Konstprojektet grejade jag också en del med i helgen och jag fick in mer pengar på 2 dagar än vad jag normalt sett brukar få in på 5 dagar. Då kan man väl säga att det har gått bra, men på helgerna brukar konstprojektet dra i mer pengar än på varadagar. 
 
Nu är jag ledig fram till helgen. På lördag ska jag jobba igen. Skönt att få 4 helt lediga dagar. Jag ska försöka greja på med min konst. Kanske går det att kalara det ekonomiska målet som jag har för i år. Jag har inte riktigt trott under dom senaste veckorna, men kan konstprojektet gå så bra som det gjorde i helgen, när jag samtidigt körde så mycket buss, då borde det ju logiskt sett gå ännu bättre denna veckan när jag har 4 helt lediga dagar. Jag har också tänkt att gå ganska många långpromenader. Jag ska försöka ta mig upp ganska tidigt på morgonen, käka frukost och sen bara gå ut och gå en bra runda. Det är ju lugnt när man är helt ledig liksom. 
 
Spela pingis ska jag försöka göra 2 gånger dena veckan i alla fall. Förra veckan blev det bara 1 gång och det var därför jag kände att jag var tvungen att kompensera upp den uteblivna pingisträningen med fler promenadrundor. Jag kunde inte heller spela så mycket som jag egentligen hade velat. Tisdag förra veckan var det ingen annan som ville spela och ingen ville köra i torsdags heller. Ska man kunan träna något annat än servar så måste det ju vara någon mer än jag som vill träna. Annars går det ju inte. Det är svårta träna pingis själv. Hoppas det blir lite mer denna veckan. Jag är ju ledig så jag kör om bara andra lirare vill. Jag tror att många vill spela mer under denna veckan. Många spelare i klubben har lagmatcher att spela i helgen. Så många vill nog hålla igång pingis när det snart är matcher i div 2 och 3 som gäller. 
 
Jag hoppas detta blir en rolig vecka som jag kommer att må bra av. Jag kanske ska unna mig någon utekväll  Det var ett tag sedan sist. Det kan vara kul med en lite partynatt där man bränner mycket cash och träffar roliga personer som jag alltid gillar att hänga med. Konst, promenader, pingis, utekväll och avsluta med helgjobb. 
  (null)

 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE