Jag vill bara få allt gjort.

 Nu grejar jag mycket med allt möjligt. Jag är ju inne i en period med lite mindre jobb nu och då är det kanske typiskt mig att ta tag i massor med saker hela tiden när jag kör mindre buss. 
 
Hittills under denna veckan så har jag lyckats ta tag i många saker som jag länge har haft på en "lista" över saker som jag ska ta tag i senare. Vissa saker skjuter man väl alltid lite framför sig för att det kanske inte känns viktigt just nu. Det är i alla fal skönt att inte ha så överdrivet mycket jobb med busskörningen nu. Jag är mer ledig och jag har också tagit ledigt vissa dagar för att det är skönt att tex vara ledig tre dagar på raken istället för två. Förra veckan tog jag ju ledigt två dagar och det gjorde sen att jag blev ledig fyra dagar på raken. 
 
Jag har spelat ganska mycket pingis den senaste tiden. Jag tog en vilodag igår. Även om jag hade tid och möjlighet att spela så tror jag att det är bra om jag vilar från spelandet och dessutom planerar det lite på förhand. Jag vill behålla spelglädjen och drivet som jag har inom mig när det kommer till pingisen. Jag har ju spelat tillräckligt mycket pingis under mitt liv för att veta att man kan spela så mycket så att man kommer till en punkt där man tycker att precis allt med pingisen bara är skit. Jag försöker hela tiden ta vara på den erfarenheten jag har och göra allt bra i pingisen som jag kanske inte har gjort så bra tidigare. Nu gör jag om och försöker göra rätt. Jag kan inte allt och jag vill lära mig mycket mer om pingis. Dessutom blir jag fortfarande nervös inför en träning eller när andra spelare som jag bryr mig om ska spela matcher där jag hoppas att det går bra för dom. När man känner allt detta, då tror jag att det är dom rätta känslorna som man måste ha för att tycka att det är kul med pingis. 
 
Konstprojektet går sjukt bra nu. Jag har bestämt mig för att försöka kämpa in det målet jag har för i år med min konst. Jag ska jobba så hårt jag bara orkar för att få in alla pengar som jag vill tjäna på detta i år. Jag är så nära nu och då blir man ju mer taggad på att köra ända in i kaklet. Jag har varit lite tveksam om det ska gå och jag kan aldrig vara helt säker på att det kommer att gå, men det går ju så bra nu och det finns ingenting som talar för att det ska gå sämre under dom närmaste veckorna. Det är bara att köra på, fixa målet med konsten som fan och sen unnar jag mig lite bubbel i vinternatten.  
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE