Jag kämpar och biter ihop.

Jag kämpar med allt möjligt och ibland får jag bita ihop för att inte säga eller göra något dumt. Den känslan har jag haft länge nu. Att mycket den senaste tiden för mig har varit mycket kämpande och tålamodsprövande. 
 
Jobbet kan ju kännas tufft även man kanske inte kämpar så mycket med det, men bita ihop får man ofta träna på. Ibland lyckas man bättre och sämre. Jag hoppas att dom här dagarna som jag nu har av jobb innan jag får lite längre ledighet kommer att gå bra. Jag hoppas det känns lugnt och att jag håller mig så avslappnad och stressfri som jag vet att jag kan. Är något jobbigt så är det väl bara att bita ihop och bara försöka bry sig om sånt som känns viktigt. 
 
Pingisen kämpar jag med. Jag tycker ju själv att jag inte spelar speciellt bra. Även om vissa grejer stämmer bättre nu än i augusti så får jag kämpa mycket med mig själv för att inte bli för arg eller gå ner mig för mycket. Man får komma igen, jobba hårt och tänka mycket pingis. 
'
Den senaste tiden har jag känt mig ganska trött. Det har gjort att det har känts tufft att ta tag i saker och ting. Mycket som jag har velat få gjort har jag inte riktigt orkat med. Samtidigt tycker jag att det är bra att jag inte grejar och kör på när jag känner mig för trött. Jag lyssnar på kroppens signaler och det är bra. Men jag kanske skulle kämpa lite mer med att faktiskt få vissa saker gjorda direkt. Lite mer vill jag få gjort, även om det känns lite tufft att ta tag i.
 
Promenadrundor är en sådan grej som jag känner att jag måste ta tag i, både idag och imorgon. Det känns extra tufft för jag har ju så mycket jobb nu, och det fortsätter ju på måndag också. Men jag ska ta mina promenadrundor, även om jag skulle känna mig helt förstörd efter allt arbete under dessa dagar. Nu ska jag kämpa och bita ihop. Jag mår ju bra om jag känner att jag inte ger upp så lätt.  
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE