Bra, men kanske inte tillräckligt.

De mesta av allt jag tjänar pengar på går ganska bra igen. Mot slutet av denna månaden får jag in ganska mycket extra pengar och dessutom kommer det in pengar som jag egentligen skulle haft redan i oktober, men dom kommer nu istället. Konstprojektet har också gått mycket bättre den senaste tiden än vad det har gjort på länge. Jag har också fått sålt lite grejer som jag inte riktigt trodde skulle gå att sälja just nu. Det roliga med det är att många har sagt till mig att jag måste sänka priset på vissa saker som jag nu ändå har fått sålt, till det priset som jag har satt. Jag har inte brytt mig om vad andra har sagt och nu när jag får dom pengar som jag vill få, så var det ju rätt att skita i vad andra tyckte. 
 
Konstprojektet är ju också en sådan grej som jag har fått mycket kritik för att jag håller på med. Det finns människor som har sagt till mig på ett uppkäftigt sätt att på det sättet som jag jobbar med min konst så kommer jag aldrig att tjäna nånting. Ändå har jag fått ihop en ganska bra summa pengar nu och jag tror att det är mer pengar än vad dom flesta av dom har som har sågat mig för hur jag jobbar med min konst. Det är ju lite roligt att tänka på ibland. 
 
Det som kan kännas lite surt med konsten det är att jag kanske inte kommer att klara av det målet jag har satt upp för i år. Jag vill få in en viss summa pengar innan 2024. Det kan gå, men jag kan mycket väl misslyckas också. Når jag inte målet så kommer jag ändå att vara nära. Det kan ibland kännas lite jobbigt redan nu veta om det. Hur mycket jag än gör under resten av november och december så kanske det ändå inte är tillräckligt. Det positiva är ju att det går väldigt bra nu och fortsätter det så resten av året, då tror jag att jag klarar av att få in alla pengar som jag vill ha. 
 
Jag gör så gott jag kan med att fixa alla pengar som jag vill få in. De mesta funkar bra nu, men det är nog inte tillräckligt för att jag ska nå alla mål som jag satte upp i början av året. Allt som blev bra har kommit lite för sent. jag har inte gett upp, men jag inser ju att jag måste göra något väldigt bra om jag ska få till allt som jag först ville i början av året. Det är nog bara att acceptera att mycket blir bra, men inte tillräckligt för att nå målen. 
 
Jag har haft två lediga dagar nu under denna veckan och det känns skönt att jag har två till. Jag har gått promenadrundor, ätit gott och spelat pingis. 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE