Söndag (2023 11 05)

(null)
Några lediga dagar har jag haft. Denna helgen börjar lida mot sitt slut och jag har fått lite saker gjorda. Jag har läst och skrivit mycket. Konstprojektet har jag grejat ganska mycket med. Jag har gått en och annan promenadrunda. Jag har också klippt till två nya gummiplattor som jag ska limma på stommen. Nästa pingispass kör jag kanske på tisdag. Imorgon hinner jag inte.  Handla, städa och tvätta har jag också hunnit med att göra under denna helgen. Jag har ätit gott på min "favvorestaurang" och kollat några gamla dokumentärer på SVT-Play. 
 
 * Oscar och Greta och huset de byggde.
 * Hemligheten.
* Fantasterna.
* Farbrorn.
* Nära jorden. Nära skogen.
* Röster från vårt land om arbetslöshet.
* Personakt A 9970
* Gubben i stugan.
* En film om Olle Ljungström.
 
 Jag trodde att jag denna veckan skulle få klippt håret, men hon som brukar klippa mig var sjuk och eftersom hon inte ville smitta ner mig så flyttades tiden som jag hade till nästa vecka.
 
Jag kom till en lite jobbig, fast ändå skön insikt under helgen. Jag har ju slappnat av och försökt att ta det ganska lugnt, men jag kommer på mig själv lite för ofta med att jag grejar för mycket. När jag väl slappnar av maximalt och bara är så känner jag hur ofta jag alltid grejar med nånting och att jag har för få stunder där jag bara är i nuet och inte gör nånting. Det är ju en skön känsla när man bara är och inte bryr sig, men samtidigt är det så svårt att hitta dom stunderna så ofta som jag helst skulle vilja. Jag vill ju få saker och ting gjort och vissa saker gillar jag inte att bara skjuta framför mig. Samtidigt vet jag ju att det är bra att stanna upp ibland och inte göra nånting.
 
(null)
 
(null)
  (null)
  (null) 
  (null)
(null)
 
(null)
(null)
 
(null)
(null)
  (null)
(null)
 
(null)
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE