1 AUGUSTI đŸŒžđŸŒ»đŸ€

(null)
 
Ny mĂ„nad och för mig Ă€r augusti den sista sommarmĂ„naden. I september börjar hösten och det Ă€r nog en Ă„rstid som jag gillar minst lika bra som sommaren. 
 
Jag har tvĂ„ veckor kvar av min semester och jag har mycket kvar som jag vill uppleva och göra. Jag vill ocksĂ„ förbereda mycket inför Hösten och vintern. Ärligt talat sĂ„ har det hĂ€r Ă„ret fram till att jag gick pĂ„ semester varit ganska trĂ„kigt. Jag har mest kĂ€mpat med allt. Konstprojekt och sparande av pengar. SĂ„dana saker stĂ„r mig typ upp i halsen nu.  Det har varit skönt att under den senaste tiden slĂ€ppa lite pĂ„ allt kĂ€mpande. Jag kommer att fortsĂ€tta med det under resten av Ă„ret. Möjligheten finns, Ă€ven om jag fortfarande kommer att försöka nĂ„ alla mĂ„lsĂ€ttningar jag har med pengar och annat. 
 
NĂ€r det gĂ€ller konstprojektet sĂ„ mĂ„ste jag fĂ„ in lite mer pengar pĂ„ dessa mĂ„nader som Ă€r kvar av Ă„ret, Ă€n vad jag har fĂ„tt in under januari - juli i Ă„r. Det kanske inte gĂ„r, men jag ska verkligen försöka. Även om jag "misslyckas" sĂ„ kommer jag inte att missa med mĂ„nga hundralappar. Jag ligger precis och det kĂ€nns ofta som det Ă€r lite typiskt mig. 
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med promenadrundor under resten av Ă„ret. Jag jagar ju steg varje vecka, men det kĂ€ndes ganska skönt att bara skita i det under den veckan som jag var ute och reste i norra Sverige. Sen har jag ju en tanke pĂ„ att jag vill börja spela pingis igen, Ă€ven om det fortfarande Ă€r en tanke som jag lite grann smyger med och kanske bara vill vĂ€nja mig vid. Jag kĂ€nner att jag vill ta det jĂ€vligt lugnt med att fatta nĂ„gra beslut nĂ€r det kommer till pingis. Jag har ju lagt ner sĂ„ mycket tid av mitt liv pĂ„ det och jag vet hur lĂ€tt man kan tröttna om man bara kastar sig in i det utan att veta vad man vill och vad man önskar fĂ„ ut av det. Det ska ju ocksĂ„ funka i med hur jag jobbar och sĂ„. Jag har mĂ€rkt sen jag började köra buss att Ă€r det nĂ„got som Ă€r svĂ„rt med det jobbet det Ă€r att fĂ„ ihop ett liv dĂ€r man hĂ„ller pĂ„ med sĂ„ mycket pingis som jag Ă€ndĂ„ tror att jag  vill göra. Vi fĂ„r se hur det blir, men det kĂ€nns som jag snart mĂ„ste bestĂ€mma mig för sĂ€songen drar ju igĂ„ng pĂ„ allvar snart och jag vet i alla fall att jag vill vara med frĂ„n början. Annars tror jag att det lĂ€tt  kan bli för tufft för mig. 
 
Jag kommer ofta pĂ„ mig sjĂ€lv med att vilja för mycket, men samtidigt kĂ€nner jag att om jag bara fĂ„r lite saker gjorda av allt jag vill, sĂ„ blir det lĂ€ttare att ta tag i mer saker sen som jag vill göra. Jag brukar Ă€ndĂ„ kĂ€nna att jag i slutet av december Ă€r ganska nöjd med hur mitt Ă„r blev. Även om jag kan tycka att jag har misslyckats med mĂ„nga saker dom senaste Ă„ren sĂ„ tror jag att jag innerst inne lĂ€tt kan acceptera det, för jag gör ju Ă€ndĂ„ saker som jag tycker Ă€r roligt och mĂ„r bra av. Dessutom har jag lĂ€rt mig nu att om jag Ă€r vĂ€l förberedd och inte gör nĂ„nting förrĂ€n jag har en plan, dĂ„ brukar det oftast gĂ„ bra. Det fick jag i alla fall bekrĂ€ftat för mig sjĂ€lv nĂ€r jag var ute pĂ„ min resa för ca 2 veckor sedan. SĂ„ det Ă€r nog nĂ„got som jag ska tĂ€nka pĂ„ framöver nĂ€r jag vill förverkliga andra drömmar som jag har. 
 
(null)
 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE