Fräscht och ordning och reda.

Mycket känns väldigt bra just nu. Jag har fått ordning på väldigt många saker som jag tidigare bara har gått och tänkt på att jag ska fixa. Men att bara tänka på det gör ju inte att det blir gjort. Man måste ju greja också. Det har jag också gjort. Det var som att det nya året bara gav mig bra energi. Jag var grymt taggad på det nya året och jag har tänkt som fan på att jag bara ska ta tag i allt jag vill få gjort och verkligen göra precis allt jag kan för att få dom resultat som jag vill ha.  
 
Jag har fått in lite bra rutiner nu också. Denna veckan har jag storstädat hela min lägenhet och det har inte känts jobbigt alls. Jag har tagit lite i taget, kommer framåt och jag märker om man bara börjar greja så tar saker inte så lång tid att fixa och få ordning på. Resultaten kommer snabbt och då kan jag nästan tycka att det är roligt att hålla på med vardagliga saker. Jag tror också att jag mår bättre av att inte ha så mycket planerat under detta året. Jag har börjat tänka under denna veckan vad jag egentligen vill med detta året. Jag har några resor inom Sverige som jag vill göra i år och det är nästan den enda grejen som jag har bestämt mig för att jag verkligen vill göra. 
 
Ekonomin är ju något som jag också har planer för och där har jag bara sagt till mig själva att jag ska vara stenhård med dom sparplaner jag har. I december ska jag bara nå det resultatet jag vill ha och jag känner att jag kan fixa detta på ett sätt som jag både mår bra av och ger mig en chans att göra vad jag kan för att i slutändan nå min högsta dröm i livet. 
 
Jag mår bra av att tänka kring både mina resor som jag har tänkt att göra och ekonomin som jag vill få till riktigt jävla bra i år. Jag har ordning och reda och förutsättningarna finns för att jag ska kunna få dom resultat jag vill ha under detta året.  Jag känner mig: Lugn, avspänd, fräsch och jag har roliga saker på gång som jag tror kommer att bli hur bra som helst. 
 
En bra första vecka på det nya året. Jag mår bra av allt jag gör och jag har fått in bra rutiner som gör att jag håller ordning och reda. Jag jobbar liksom inte skiten ur mig längre. Jag får mycket gjort och ändå känns ingenting jobbigt. Pengarna rullar bra och kommer jag på mer saker jag vill göra under året så tror jag nog att jag ska kunna fixa det också.
 
Jag hade ett bra år förra året också, men det känns som att detta året kommer att bli ännu bättre. Jag känner att jag kommer att vara bättre förberedd inför allt jag vill göra, och då brukar upplevelser av saker och ting bli väldigt bra. Så jag hoppas och tror att 2023 kommer att bli ett väldigt roligt år för min del.
 
(null)
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE