Kör hårt.

 Jag känner mig mörbulatad och har ganska ont i kroppen nu. Jag är också väldigt trött och vet ibland inte ens hur jag ska orka stå på mina ben. Det är ju lite tuffare att jobba på med busskörningen nu. Även om jag har ganska bra arbetsveckor i december så är jag just nu inne i en tuff arbetsperiod som man känner av lite extra när man kommer hem. Jag spelar ju pingis också och i träningshallen har jag spelat skiten ur mig dom senaste gångerna. Man får lite ont i kroppen, även om det känns skönt också på något sätt. Jag kör också hårt med konstprojektet nu och jag har gett mig fan på att jag ska sätta mitt ekonomiska mål som jag har med det för i år. Det finns en liten chans att jag klarar av det under denna månaden. Håller jag i detta arbetet som jag har gjort under dom senaste dagarna, då grejar jag det nog, men det är ju svårt att göra lika mycket varje vecka. Där kan det falla, men jag ska kämpa och verkligen göra allt jag kan. Kör hårt liksom. 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Det är många tankar nu som snurrar i mitt huvud. Jag försöker fokusera på några få saker och göra dom bra. Mycket annat som jag vill få gjort får jag väl ta tag i nästa år. Jobbar jag på med busskörningen, spelar pingis minst två gånger i veckan och kämpar som fan med min konst...då känner jag att jag får vara nöjd med hur jag avslutade 2023. Jag har planer för nästa år, men ingenting är väl klart, men jag funderar mer på sånt i janurai. 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE