Semestern 2023.

15 Juli - 15 Augusti i år så hade jag min semester. Jag fick väldigt mycket gjort hemma och jag var ute och reste runt i Sverige. Det blev totalt 8 dagar under semestern. Jag körde bil runt om i norra Sverige Jag var bland annat i: Sundsvall, Piteå, Östersund.
  (null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
(null)
 
 
Två veckor senare satte jag mig på ett flyg till Visby.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
(null)

(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
  
Andra saker som jag fick gjort under semestern var att jag fick upp en bokhylla.
(null)
 
 Dessutom fick jag hjälp med att sanera mitt badrumstak från svartmögel. 
(null)
 
(null)
 
 Jag brände väldigt mycket pengar under min semester. Resorna i Norrland och hela Visbyresan kostade en hel del. En och annan utekväll som kostade cash blev det ju också.  Saneringen av badrummet gick på mer än vad jag först trodde att det skulle göra. Jag plockade ut ur den renoveringsfond som jag hade innestående pengar i.  Det gjorde att jag fick ner kostnaden för saneringen till hälften.
 
 Det blev en bra semester. Nu är jag färdig med Sverige och nästa år finns det planer på resor till olika städer i europa. Det bara att slänga upp cash och blåsa på. Det ska ju vara gott att leva. 
  (null)
 
 
 
 
 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE