Jobbhelg - Vecka 50

 Oj! Jag hade mycket busskörning i helgen. Typ 11 timmars "jobbhäng" tre dagar i rad. Jag räknar med fredagen som helgjobb också.   Det gick bra i alla fall. Jag har jobb imorgon också, men sen är jag ledig 4 dagar på raken. Efter den ledigheten så är det helgjobb igen som gäller.  
 
Konstprojektet gick också riktigt bra i helgen. Jag fick in alla pengar som jag hade som veckomål. Jag måste minst sätta denna summa varje vecka fram till nyår om jag ska nå mitt mål med konsten som jag har för i år, och nu känns det ändå lättare att kämpa vidare med detta. "Uppförsbacken" blir liksom inte lika lång att ta sig upp på. 
 
Det känns också som att jag har lättare för att dra in pengar på min konst och göra jobbet när jag samtidigt är igång med många andra saker, så som: Busskörning, pingis och promenadrundor. 
 
Vecka 50
Nästa vecka blir jag ju ledig mer än vad jag jobbar. Det är ju Musikhjälpen då och det kommer jag säkert att följa intensivt. Jag har också tänkt att spela 3 pass pingis och sen ska jag maxa skiten hur konstprojektet. Lite busskörning blir det ju som sagtockså. Måndag, lördag och söndag. Så ser planerna ut för livet just nu. 
 
 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE