Vill att det ska kännas bättre.

Jag mår väl ganska bra nu, men ändå finns det saker som känns obehagliga. Jag har räknat lite fel när det kommer till ekonomin. Det känns obehagligt eftersom jag bollar med så mycket mer pengar nu än vad jag någonsin har gjort tidigare. Jag vet inte varför jag inte kan må mer bra för det där. Jag borde ju vara glad över att jag har det bra ekonomiskt och jag har ju kämpat i flera år för att komma dit jag är idag, men när jag väl är där jag vill vara, då känns det skitjobbigt. Jag hatar den känslan. Dessutom har jag ju som sagt räknat lite fel och när man bollar med mycket pengar så kan ju några felräkningar göra att man förlorar ganska mycket pengar. Jag har nog koll på allt och det är säkert lugnt, men jag känner mig ändå osäker på om jag orkar få allt som jag vill i slutändan. Det känns jobbigt. Min självkänsla är väl som vanligt ganska låg också. Det gör ju säkert också att jag känner mig mer osäker på ekonomin än vad jag annars hade gjort. 
 
 
Det som gäller nu är att jag håller mig till vad jag har planerat sen länge. Det är nog det bästa jag kan göra. Det är liten risk och jag känner att jag vet vad jag håller på med om jag bara placerar pengarna rätt under den sista veckan, varje månad, under resten av året. Det svåra är att jag har fått lite mersmak på att göra saker som kostar en hel del pengar. Jag har ju dom senaste veckorna unnat mig mer och bränt mer pengar än vad jag har gjort på väldigt länge. Det är svårt att sluta med det när det finns mer pengar att ha roligt för, men jag har ju i alla fall en vilja att nå mina ekonomiska mål. Det kan betyda mycket i slutändan. 

Jag hr spelat pingis idag. Det gick ganska bra. Jag tycker att jag spelade mitt bästa pass sen jag började för några veckor sen. Sen är det ju så att jag gör bara detta för min hälsa och det ska jag verkligen tänka på i alla lägen. Det spelar ingen roll om jag spelar bra eller dåligt. Det är bra för min hälsa oavsett. 
 
Idag var det också roligt att två FD storspelare nere i hallen och körde. Birgitta Rådberg och Birgitta Olsson. Båda har spelat i Svenska landslaget under framförallt 70-talet. Birgitta Rådberg har ju också varit i kvartsfinal på VM. Dessutom har hon vunnit Swedish Open Championship (SOC) som på den tiden klassades som en av dom kanske 5 största pingistävlingarna i världen. 
 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE