Onsdag (2023 08 30)


(null)
Dagarna går och sommaren utan fint väder under större delen av den är snart över. Jag tycker att hösten börjar 1 september. Jag gillar hösten bättre. Den är på något sätt mysigare än sommaren. Dessutom har väl årets sommar mest regnat bort?
(null)

Denna veckan har jag hittills mest jobbat och spelat pingis. Jag har inte fått gjort så mycket annat för man är ju ganska trött när man kommer hem efter pingispassen på kvällarna. Fast jag ska ändå säga att det är en känsla av skön trötthet. Man känner ju att man har gett kroppen en riktig genomkörare och jag vet ju att pingisträningen ger mig en bra hälsa i slutändan. 

Pingisspelandet däremot känns just nu katastrof. Jag hittar inte träffen och distansen till bordet. Jag jobbar dåligt med fötterna och jag stressar för mycket när jag spelar.  Under denna veckan har jag varit så arg på mig själv när jag har spelat. Jag tänker att jag bara vill kasta racket åt helvete och slå sönder nätet eller något liknande. Men jag håller ilskan jag känner inom mig och agerar inte utåt i pingishallen. Man ska ha ett fint uppträdande när man spelar och visa god moral och kämpa vid pingisbordet. Det är ju inte så konstigt att jag inte hänger med när jag möter spelare som håller ganska bra klass. Jag har idag kört mitt sjätte pass på tre veckor, efter ett uppehåll på flera år. Det klart att det inte går så bra som man helst skulle vilja redan nu. Jag får ge mig själv lite tid att hitta bästa pingislirande. Hur frustrerande det än känns.
(null)
(null)
(null)






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE