Sista semesterveckan.

(null)
 
Nu är man inne på sista semesterveckan. Det går för fort, men om jag ska tänka positivt så börjar jag ju inte jobba förrän nästa tisdag. Sen får man kämpa på med det och det är väl ungefär som vanligt fram till 1:a oktober. Sen sker det massor av förändringar. Typ allt och lite till blir helt annorlunda och det enda jag vet är att jag kommer att behöva jobb som fan. 
 
Men jag ska inte tänka så mycket på jobbet redan nu och jag har ju varit bra påunder denna semester att inte bry mig överhuvudtaget. Jag har haft fullt upp med annat och dessa veckor som jag nu har haft är dom bästa jag har haft på flera år. De mesta som jag har velat fixa har jag ju lyckats med och mer grejer har jag på gång. 
 
Jag har grejer jag vill få fixat i mitt hem och under denna veckan lär jag väl kämpa med sånt. Det har gått ganska fort att få lite bättre ordning sen jag fick upp min nyinköpta bokhylla. Jag  liksom blivit mer motiverad att få ordning på fler saker nu. Eller jag har alla fall mer än tidigare börjat  fråga andra om hjälp. Kan jag bara betala så borde det väl inte vara några problem, fast med vissa har det varit lite svårt ändå. Jag får kämpa med det och fortsätta planera och greja. Jag har också packat upp efter resan i Visby och jag känner väl spontant att nu är det nog bra om jag är på hemmaplan ett tag och kryper tillbaka lite i "myllan". 
 
Jag ska vara noga med mina promenadrundor denna  så att jag får ihop 100 000 steg tills på söndag. Förra veckan höll jag på att misslyckas igen. Det var ju för två veckor sedan som för första gången på flera år misslyckades med mina "stegmål" Det var inte så konstig för jag satt ju mycket stilla och rullade runt i en bil, i typ halva Sverige. Då accepterade jag ett misslyckande med steg och promenader, men förra veckan hade inte gått att förklara bort på något sätt. Ändå var jag väldigt nära att skita i det., Jag var trött efter min Visbyresa. Dessutom var jag ute och festa lite efter att jag hade kommit hem från Visby. Men jag tog mig i kragen och i lördags avverkade jag 13 000 steg och igår blev det över 20 000 steg. Det gjorde att jag i alla fall nådde mitt mål som sen länge nu har varit 100 000 steg på en och samma vecka. Bra Danne. 
 
Lite sjukt galet kanske det är att jag går ut och festar efter att har kommit hem i från Visby. men jag ville fira lite att jag ändå hade klarat av att förverkliga en dröm som jag länge har haft. Jag var sugen där och då. Då kör jag liksom.  Jag har ju kommit till en punkt i livet där jag tycker att jag kan säga att jag har varit i hela Sverige. Även om det inte är så märkvärdigt eller något att skryta om, så är det ändå stort för mig och då kan jag tycka att det kan vara roligt att fira att jag har nått en "milstolpe" i livet. Alla resor gick ju så bra också. 

Det var en ganska lugn natt för min  del. Jag chillande och mådde bra. Jag träffade roligt folk som jag gillar att hänga med och jag kom hem runt 06:00 i lördags. Jag käkade lite frukost, borstade tänder och kröp i säng för att sova ca 07:00 på morgonen. I den stunden hade jag väl knapp sovit nånting på över 24 timmar. Öhh...
 
Jag har haft en bra semester hittills och det är bara att fortsätta att ha det bra. Det ska ju vara gott att leva, på alla sätt man kan tänka sig, och så mycket det bara går. 
 
(null)
(null)
(null)








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE