Jag vill klara allt utan att sabba nåt.

Jag vill ju åka till Stockholm vid något tillfälle under detta året. Jag hittade två dagar i början av september som skulle kunna funka. Jag har ju lärt mig nu att jag ska vara noga med att planera resor och boka upp saker som jag vill göra. Då brukar man bli nöjd med den resa jag gör. I Stockholm vill ju gärna ha möjlighet att bränna på med cash. Allt blir ju 10 X roligare då. 
 
 
Samtidigt vill jag inte sabba målet som jag har med ekonomin för i år. Jag vet att jag kan lösa en resa till Stockholm, men jag kanske inte göra allt jag vill få gjort redan i början på september. Jag vill ju klara allt som jag har tänkt att fixa i år och just augusti nu är en lite klurig ekonomisk månad. 
 
Det är ganska  mycket pengar som ska ut, men en hel del tror jag att jag får in också. Jag vet inte exakt hur mycket jag kommer att ha att "bolla" med i september. Jag väntar på att få betala lite grejer och jag måste nästa få alla dessa räkningar först innan kan få en bra bild på vad som faktiskt är möjligt att göra med alla planer och idêer som jag har för resten av året. 
 
Fast jag har ju jobb att kämpa med också. Dessutom körde jag ju igång med pingisen förra veckan och även om jag inte har haft möjlighet att träna nånting denna veckan, så tror jag att det kommer att funka bättre med pingisträningar, från och med nästa vecka och framåt. Jag vill komma igång bra nu i början av säsongen och jag vill heller inte göra för mycket andra saker på min fritid som krockar med dagar som jag har möjlighet att träna pingis på.  Dessutom är ju dom som jag kommer att träna med i Trollhättan ganska bra, bättre än mig i alla fall. Bättre träning kan jag ju inte få just nu, och då vill jag köra på så mycket jag bara kan. Jag vill som sagt inte sabba möjligheterna med pingisen för att jag bokar upp mig för mycket på annat. 
 
Så vi får se när det blir Stockholm och andra roliga saker. Jag har ju ett jobb som jag  måste sköta och anpassa saker och ting efter också, men jag är positiv och tror att jag kan fixa allt som jag vill göra under detta året. 
 
Augusti - December:
 
* Busskörning
* Ekonomimål
* Konstprojekt
* Pingis
* Bokmässan i Göteborg
* Stockholm 
* Utekvällar Göteborg
* Gärna Prag
* Träffa mina syskon och deras familjer.
 
 
 
Jag ska kämpa för att bibehålla lugnet i allt detta. Det viktigaste är ju alltid att jag mår bra. Jag vill klara av allt, även om jag kanske inte prioriterar Göteborg eller Prag. Utekvällar i GBG eller utlandsresor till tex Prag ligger mer i min planering för nästa år. Jag tänker inte göra nånting förrän jag har en bra plan. Det gäller i alla lägen framöver. 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE