Vecka 33.

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet efter en semester på över 4 veckor.  Dags att få tillbaka lite rutiner och mer leva efter klockan igen. 

Jag ska väl erkänna att jag inte tycker att det ska bli jätteroligt att behöva börja jobba igen, men jag måste ju börja någon dag. Annars kan man ju inte få någon semester om man aldrig jobbar. Nu får jag snart börja längta till nästa semester. 
(null)
 Jag jobbar eftermiddag och kväll denna veckan. 4 dagar och sen är det ledig helg. Men jag har ju inte börjat jobba än. Idag ska jag njuta av livet så mycket som det är möjligt för mig att göra. Det är ju imorgon jag börjar jobba,  men det kan jag lätt skita i just nu.
 
 
Jag har fått gjort nästan allt som jag ville hinna med under denna semester. Det känns bra för det är lätt att tänka innan en semester att man ska få gjort så mycket och sen slöar man till och så får man mindre gjort än normalt. Så har det inte blivit denna gången. Jag har slappat mycket, men jag är nöjd med att jag också har fått många saker fixade och dessutom har jag planerat mycket av sånt som jag vill göra under resten av året. Planen för denna veckan är väl att jag ska gå mina promenadrundor. Kämpa med konstprojektet. På fredag vet jag att jag ska klippa mig. Jag har ju också lite kvar att fixa av sånt som jag lyckades påbörja under semestern. Kan va skönt att komma till avslut så fort som möjligt med alla dessa saker. Jag får se om det blir någon pingisträning denna veckan. 

Jag tar en sak i taget, köra på och jag får inte glömma att be om hjälp när jag känner att jag vill behöver det. 
 
 
Annars hoppas jag att det snart kan bli lite fint väder. Jag tycker det har regnat och varit den typen av väder under nästan hela sommaren. Lite mer sol och värme kan vi väl få innan sommaren är över och hösten tar vid. 
(null) 
(null)
 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE