Jag kör så det ryker.

 OJ! Man grejar och kör på med allt möjligt. Jag är mitt inne i en tuff arbetsperiod,  men i skrivandets stund har jag ju bara söndagen kvar och det är ett ganska snällt pass jobba på med. Sen vet ju aldrig exakt hur en arbetsdag kan komma att bli. Den kan vara tuff när man tror att det ska bli lugnt och tvärtom. Det är bara att jobba på och försöka tänka på allt positivt som man kan få ut av livet bara för att jag har ett jobb och gå till.
 
Jag tror att jag vet vart nästa resa inom Sverige blir av. Ska jag genomföra den på det sättet som jag tänker nu så blir det några långa dagar under nästa vecka.
 
Konstprojektet kör jag på med så gott jag kan, men det går inte riktigt så bra som jag skulle vilja. Men jag kommer att köra på med det, oavsett hur det går framöver.
 
När det kommer till hur jag grejar med mina pengar så tror jag att jag vet hur jag ska göra för att kunna spara lite, samtidigt som jag ska köpa och uppleva saker som kommer att kosta tusenlappar. Men jag tycker att jag får ihop allt bra inne i mitt huvud i alla fall. Sen om det funkar i praktiken, det återstår att se.  
 
 
 Jag kör så det rycker. Jag försöker att inte tänka så mycket just nu. Jag känner att jag kan inte hålla på och starta upp nya saker som tar långt tid att genomföra och få klart. Det får räcka med den vision jag har och mitt konstprojekt. Ska jag nå mina mål med dom så kommer jag att få ligga i ett bra tag till. Mycket annat försöker jag bara ta tag i nu direkt. Jag kör på, ser om det funkar, funkar det inte så lägger jag ner det. Går det bra så öser jag in mer i det och kör på som fan. Mycket blir ju ändå inte som man från början har tänkt sig, så varför ska jag utreda och planera saker till förbannelse. Egentligen tycker jag att det känns bättre att misslyckas med saker, än att jag inte gör nånting alls. Om jag inget gör... kan jag ju heller inte göra något bra. Så det är väl bara att köra så det ryker. Kör man buss så är det ju också bokstavligt talat så att man kör så det ryker. 
 
Ha en fortsatt trevlig helg!
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE