Kanske för avslappnad.

Jag är nöjd med denna fredag. Jag har känt mig maximalt avspänd hela dagen och jag har inte stressat upp mig. Jag försöker ju nu att tänka på att inte stressa eller bli onödigt irriterad och arg. Allt blir ju lätt så fel om man inte tar det lugnt. Idag har jag verkligen känt mig precis så som jag liksom vill vara som människa. 
 
 
Kanske var jag för avspänd. Jag kände ibland att jag tappade fokus och jag har dessutom flera  gånger idag märkt att jag tänker på andra saker än just det jag kanske gör för stunden. Jag har varit lite dålig på att lyssna. Jag mer bara surrat in i mina egna tankar, men jävligt lugn och avspänd har jag i alla fall varit. Kanske blev det för mycket åt det hållet idag. 
 
Jag känner ändå att jag hellre är för avspänd och kanske då lite ofokuserad än att jag stressar upp mig och fokuserar som fan, samtidigt som jag då har ätt för att bli arg. Maximalt avspänd vill jag vara för det för med sig mycket annat som känns bra i längden. Det skönare både för kroppen och min personlighet om jag bara kan tänka på att slappna av mer och ofta. Jag blir mer den personen som jag faktiskt vill vara när jag känner att jag är avspänd. 
 
Så en riktigt skön dag har jag haft och ser jag till arbetsveckan så är den slut nu, men hela veckan av arbete har känts väldigt bra. Jag har haft mycket av sån körning jag gillar att köra och passen jag har haft tycker jag är några av dom bättre som jag har på mitt schema. Nu tar jag ledig helg och det ska bli så jäkla gott!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE