Jag måste vara noga nu.

Jag känner mig ganska nöjd över hur jag har det med penar just nu. Jag har kunnat spara en hel del och jag har ändå bränt en hel del dom senaste månaderna. Det har känts bra att jag inte har behövt bry mig så mycket om pengar som jag tex gjorde förra året. 
 
Allt känns bra och jag kommer att kunna fortsätta spara ganska mycket under våren och sommaren också. Men jag märker ändå just nu att jag måste vara väldigt noga med att hålla på dom pengar som jag nu har lagt undan. Jag kan liksom inte ta ut svängarna för mycket under större delen av denna månaden. Jag vill vara ärlig mot mig själv när jag grejar med pengarna. Jag tror att detta kan bli ett väldigt bra ekonomiskt år. Det känner jag som fan, men jag måste vara noga med allt som jag ser att jag kan göra. Det är ju då det brukar gå bra. Börjar jag slarva och tänka att mycket löser sig sen. Eller bara skjuter grejer framför mig som jag tror att jag måste fixa med ekonomin, då kommer jag i slutändan inte ens att vara i närheten av att få till allt som jag helst vill i år. Jag måste vara noga nu. Detta kan bli riktigt bra. Mycket bättre än vad jag i början av året trodde att det skulle kunna bli.
 
BILDER
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE