Vecka 29

 Då var det arbete som gäller igen. Efter en välbehövlig semester som nu är avslutad så är man tillbaka och sliter bakom ratten igen. Jag jobbar 4 dagar denna veckan och det är ju skönt att inte behöva starta med en jättetuff arbetsperiod. 
 
Det kändes ganska bra att börja jobba igen. Jag trodde det skulle kännas jobbigare än vad det gjorde, men det funkar och lugnt på jobbet är det ju också. 
 
Jag är ändå lite arg på mig själv för att jag inte planerade denna arbetsveckan lite bättre. Jag jobbade idag och jag är ledig imorgon. Hade jag tänkt till lite så hade det ju varit smart att ta ledigt idag. Då hade jag ju automatiskt fått lite längre semester och inte börjat förrän på onsdag. Men man kan inte tänka på allt och det är ju inte heller säkert att jag hade fått ledigt även om jag hade sökt det. 
 
Annars är planen under denna veckan att försöka planera lite inför kommande veckor. Jag vill ju ge mig iväg på fler resor i Sverige och jag har väl lite tankar om dessa för kommande ledigheter, fast denna veckan är det nog mest bara jobb som gäller. Inte för att jag tror att det är svårt att komma tillbaka och få körning och allt kring det att funka igen, men jag gör nog bäst i att lugna mig med mycket annat så att jag inte börjar ta tag i andra saker för snabbt. Jag har ju känt att kroppen ha mått bra av all den vila den nu har fått. Det känns mer rätt att fortsätta på det "spåret" och sen ta saker och ting i den takt som känns bra och naturlig för mig. Då kommer jag säkert också att må så bra jag bara kan. 
 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE