Vecka 2

Det första jag tänker på om denna veckan är att jag inte har jobb. Jag har jobbat idag och jag ska jobba imorgon. Sen har jag en arbetsdag på torsdag också, men 3 dagar av 7 känns ju ganska "soft". Jag skulle egentligen ha jobbat 4 dagar, men på onsdag har jag en tid på Näl (sjukhuset) och då kändes det lättast att bara ta ledig hela dagen. 
 
Annars tänker jag efter att denna måndag att jag borde försöka tagga ner lite tidigare än vad jag har gjort idag. Jag gick upp klockan 04:00 och sen har jag bara grejat på. Inte förrän typ 19:30 började jag varva ner och så vill jag inte fortsätta imorgon också. Samtidigt vill jag få så mycket gjort och jag har saker jag känner att jag vill få gjort nu när jag denna veckan är mer ledig än vad jag har varit på länge. Jag vill ...samtidigt som jag inte vill, och att hitta balansen mellan att bara slappa och göra saker är ibland något som jag har svårt för. Jag kör lätt skiten ur mig. Sen blir jag så jäkla trött så jag knappt orkar krypa ner i sängen. 
 
Det känns ändå som att detta blir en bra vecka. Jag kommer att få mycket gjort, men jag kan ändå slappa mycket. Jag är mycket ledig och jag har saker som ska bli roliga att få göra. Jag ska försöka ta en dag i taget och leva mycket i nuet. Då blir detta en skön och riktigt bra vecka som jag kommer att känna mig nöjd med. 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE