Natt och helgblogg

(null)
Nu tänker jag mycket. På ett sätt är det jobbigt för jag oroar lätt då. Jag tänker ofta nu på allt som kan gå fel. Jag har ganska mycket på gång och tankarna snurrar kring om jag har missat något eller om jag behöver göra mer. Om jag gör mer...är det bra eller dåligt? Det kan ju bli kontraproduktivt om jag tex "tjatar" på andra människor för mycket och vill att dom ska göra saker snabbare för att jag själv ska komma vidare med sånt som jag ska göra. Jag har ändå känt den senaste tiden att det har varit bra att jag har legat på lite, men det är ju alltid en balansgång. Är man för het på gröten så kanske människor som först vill hjälpa mig vänder mig ryggen istället. Sånt tänker jag på, men när jag måste vänta på att andra ska hjälpa mig och det är lite viktigt också, då får jag lätt en klump i magen som typ inte släpper förrän jag just får hjälp och allt blir som jag har tänkt mig. Just den där klumpen i magen har jag nu och även det inte känns så illa så att jag ligger sömnlös nätterna  så blir jag orolig för att jag inte ska kunna lösa allt som jag vill få göra inom den närmaste framtiden. 
 
En sak som jag  känner mig riktigt glad över nu det är konstprojektet. Jag just ikväll nått ett av alla mina delmål som jag har med min konst. Det kändes så sjukt jävla bra för jag har verkligen kämpat för att nå hit. Dessutom har jag varit väldigt noga med alla detaljer och inte slarvat eller haft för bråttom med nånting. Det gav resultat nu och det fick jag bekräftat eftersom jag lyckades få en bra summa pengar för detta.  
 
Nu har jag jobb hela helgen. Gårdagen och dagens jobbpass har varit ganska tuffa. Långa pass och jag haft ganska mycket att göra. Jag fick bita ihop många gånger om. Inför helgens jobbpass så känns det just nu ganska bra. J>ag tycker ändå att jag har den "bättre" helgen nu, av dom två helgerna som jag kör på 5 veckor. Normalt långa dagar och sen börjar jag jag ju nästa vecka med en helt ledig dag. 
 
Målet med antal steg och promenadrundor för denna veckan har jag redan uppnått. Jag kommer säkert att gå minst en mil till inte helgen är över. Jag är ju med i en tävling och vissa andra går rätt mycket och långt. Jag vill inte vara sämre. Vinnarskallen har kanske vaknat till liv nu. 
(null)
 
 





Anonym
02 February, kl. 23:36 | Blogg;

Berätta mer om ditt konstprojekt! Målat du själv? //rebeccca

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE