Vecka 35

Ny vecka och jag tyckte att jag förra veckan hade massor av jobb, men tittar jag på denna veckan så är det ju ännu mer. Ibland undrar man hur man orkar. Sen får jag ändå för mig att passen och körningarna är bra, men jag ska jobba 6 dagar och 2 av dom är några riktiga långkörare. Det är bara att bita ihop. Jag har ju lärt mig nu hur jag ska göra för att orka med, även om jag aldrig fattar hur jag egentligen klarar av det. 
 
Jag får se nu hur jag ska lägga upp promenadrundorna denna veckan. Det känns lite tufft för mig att klara målet på 90 000 steg denna veckan, men jag har ju haft denna vecka många gånger förut i år och då har jag ju klarat det. Så det går ju och jag tänker inte ge mig i första taget. 
(null)

(null)

 
Annars så ska jag försöka planera och boka upp saker som jag vill göra längre fram i år. Jag har ju en liten "lista" på saker jag verkligen vill få gjort innan detta året är slut. Jag har ju lite drygt 4 månader på mig och jag tänker att om jag planerar och bokar upp mig på saker så kanske chansen är större att jag faktiskt tar tag i allt och får dom gjorda. Bara jag kommer iväg så blir dom väl fixade? Det är ju något att tänka på när man sitter hemma och tvekar och inte riktigt vet hur man sak lägga upp allt. Gör det bara, kom igång och sen blir allt mycket lättare, både i nuet och framöver. 
 
Det är väl några dagar kvar på sommaren, men på torsdag är det ju 1 september och då tycker i alla fall jag att sommaren är över. Det kanske kommer att vara varmt och mycket solsken ett tag till. Blir det så är det ju bara att tacka och ta emot, men för mig börjar hösten från och med september. Det känns bra för jag tror att hösten har blivit min "favvoårstid". 
 
 
(null)
  (null)

(null)
(null)

 
 
 
 







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE