Söndag (2022 09 04)

 Det känns i kroppen nu. Det blev en ganska tuff vecka. Jag har jobbat ganska tufft och jag gick ju några långpromenader i början av veckan. Varje kväll under denna veckan har jag känt mig jävligt trött. Fördelen med det är ju att man sover extra gott om nätterna. Igår kröp jag i säng redan klockan 19:30. Det gjorde ju att jag vaknade lite väl tidigt idag, men då kändes det ju ganska lugnt med allt man vill få gjort på morgonen, innan jobbet. 
 
Mycket har i alla fall gått bra under denna veckan. Jag taggade ner lite med konstprojektet, men jag har ändå tjänat så mycket pengar som jag minst vill dra in varje vecka på detta. Jag känner också att jag har fått kontroll på framtida saker som jag vill göra innan detta året är över. Håller jag mig bara till att ta tag i något, minst en gång i månaden så bör jag fixa allt som jag vill få gjort innan det blir ett nytt år där jag har massor av nya saker som jag säkert kommer att vilja få gjort. 
 
 Kvällarna är väl dom som har varit tuffa denna veckan. Jag har inte orkat göra nånting annat än ligga på soffan och kolla en serie eller film. När jag kollar så tänker jag efter varje avsnitt att jag ska stänga av och fortsätta imorgon, men det blir ofta ett avsnitt till och sen ett till.  På något sätt känns det ändå bra att jag bara har slappat i soffan under de senaste kvällarna. Det hade blivit för mycket om jag hade grejat med mer saker än vad jag har gjort denna veckan. Det är nog bra att jag lyssnar lite på kroppens signaler och väljer att vila. Jag har inte mer att göra än att jag kan skjuta saker och ting på framtiden. Det är lugnt ju. 
 
Imorgon är det måndag och ny vecka. Då ska jag ta nya tag igen. Denna veckan känner jag nu att den blev bra. Jag har lyckats greja och vila i en lagom blandning som jag nog har varit bra för mig. 

 
 
 
(null)
 
(null)
 
 
(null)
 
(null)
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE