En uppdatering.

Skriver mest ett inlägg för att jag vill hålla min blogg levande med publiceringar varannan dag. Jag har inte så mycket att berätta mer än att jag mår bra och att jag fortfarande känner mig väldigt nöjd över att jag besökte Bokmässan i helgen. Det var kul att kunna göra något utöver det vanliga igen, utan att behöva tänka så mycket kring coronavirus och hålla avstånd och bla bla bla.... Ibland tänker jag fortfarande på att hålla avstånd för man blir ju påmind när man tex är i en mataffär eller i ett köpcentrum, men glömmer jag att hålla avstånd så bryr jag mig typ inte om att jag inte tänkte på det. Just nu mår jag mest bra av att jag inte blev allvarligt sjuk under pandemin. Det känns ju i alla fall som att pandemin är över nu. från och med imorgon lättare man ju på fler restriktioner och tar bort krav som har funnits sen tidigare. Mer och mer återgår allt till det normal och för min del känns allt bara "fine" för mig. 
 
Jag kan konstatera att jag inte har förlorat några pengar på pandemin. Jag tror jag tjänade på det om jag tänker efter. Jag trodde först att jag skulle förlora dom pengar som jag hade köpt biljetter för på Bokmässan, men dom gick ju att använda nu i helgen. Jag har sparat mer pengar p.g.a. pandemin och dessa pengar har jag sen investerat vidare och fått avkastning på. Min tanke var ju innan pandemin att jag skulle resa mer, men dom planerna kände jag att jag fick lägga ner i mitten på mars 2020. Jag tog ju också ett beslut om att jag inte skulle resa utomlands överhuvudtaget förrän allt med coronavirus och allt som har med detta att göra bara är helt jävla borta. Så tänker jag fortfarande så tror att det kommer att dröja innan jag gör en resa utomlands, även om jag är lite sugen just nu. 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE