2021 10 16 - 2021 10 17

 Jag har fått väldigt mycket gjort denna helgen. Jag har liksom bara tagit tag i saker utan att fundera på om jag ska göra nåt eller inte. Sånt som jag har kommit på att jag behöver göra har jag bara gjort och timmarna går och sen kommer man på att man har hållit från morgon till kväll. 
 
 Jag har också fixat mina steg hur lätt som helst denna veckan. Det känns som jag klarar detta lätt varje vecka nu. Det kanske är dags att öka antal steg per vecka. Jag tänker så, men är ändå lite tveksam. Jag tycker ändå att 80 000 steg på en vecka räcker. Samtidigt tänker jag att det kunde vara spännande att öka för att få känna hur det känns i kroppen. 
 
Livet känns i alla fall ganska bra just nu. Jag har varken för lite eller för mycket att göra. Alla saker jag vill få gjort börja falla på plats nu. Mycket som jag har oroat mig för tidigare har ordnat sig nu. Jag gillar att det är riktigt höst ute. Hösten är en ganska mysig årstid. Jag tror att jag gillar hösten bäst. Vintern är värst tycker jag och tyvärr känns det som den håller i sig längst, men i minst två veckor kan man ju njuta av den årstiden som jag gillar bäst. 
 
   (null)
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE