Vecka 37

 Ny vecka igen och jag börjar äntligen en arbetsvecka som känns betydligt lättare än dom 3 senaste som jag har haft. Nu är det mer ledigt och mindre jobb som gäller. 
 
Jag har inte så mycket planerat för denna veckan, men det vore dåligt av mig om jag inte klarar att göra minst 70 000 steg. Med tanke på hur arbetsdagarna ser ut och hur mycket jag är ledig så kan jag inte se att det ska vara något problem med det. Förra veckan var betydligt tuffare, men jag klarade av det i alla fall. 
 
Jag ska klippa mig imorgon och det ska bli skönt för jag har under en tid längtat efter att få till mitt hår på det sätt jag trivs bäst med. Lite kortare, och en betydligt mer blond hårfärg. 
  (null)
 
Annars ska jag mest försöka att tagga ner lite. Jag har sagt detta till mig själv förut, men jag lyckas ju inte alltid att göra det. Ibland kör jag  lite väl hårt med saker och ting och sen inser jag inte förrän efteråt att det var fel. Mycket av allt jag gör blir lika bra och jag bara tar det lugnt och är mer avspänd. Jag har känt dom senaste dagarna att jag har taggat ner lite och liksom tar allt mera med ro. Jag vill fortsätta så, men jag tror att det är något som jag får öva ganska mycket på. Jag känner ju att stressen i kroppen finns där och jag är ju också en ganska rastlös person som ofta vill göra saker och få dom gjorda snabbt. Men i längden funkar det inte riktigt att hålla på så. Jag vill heller inte vara en sådan person, inte nu längre i alla fall. 
 
 
 
(null)
 
(null)
(null)
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE