Hittade lite inspiration.

Jag skrev ju i inlägget som handlade om  söndagspromenad att jag inte tyckte att detta med promenader inte är så roligt längre. Men igår satt jag och tittade lite på gamla inlägg som handlade om promenadrundor som jag har avverkat genom åren. Det gjorde att jag inspirerades lite av mig själv när jag kollade en del av allt de som finns sen tidigare. Man kanske är lite självgod och ego när man säger att man hittar inspiration i sånt man själv gör, men om det funkar för att jag ska tycka detta med promenader är roligt att hålla på med, då är det bara bra. 
 
Idag ville jag inget annat än att bara gå ut och avverka en megalång promenad. Så blev det ju också. 
 
 







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE