Lördag (2018 11 03)

Jag har en ganska "chill" lördag. Jag bestämde mig i morse att jag bara struntar i de mesta och ser till att bara vara. Det är ju rätt skönt att man har den möjligheten att bara göra så. Bara ta en dag och slappa och egentligen inte göra nånting. Jag känner ju också ofta att det är bra om jag bara stannar upp ibland och funderar lite på allt och ingenting. Vad håller jag på med just nu? Hur vill jag göra med olika saker i framöver? Hur blir det om jag gör si eller så? Vad är jag nöjd med just nu i mitt liv?  
 
Nånstans är jag ganska nöjd med allt, men jag vill ändå hela tiden lite till. Är jag nöjd då? Ja det är jag, men jag vill ju hela tiden utvecklas och uppleva nya saker. Jag kommer nog rätt länge till vara en person som sätter upp nya mål och tänker ut strategier för hur jag ska göra för att nå specifika mål som jag sätter upp. Möjligheterna finns hela tiden. Det gäller bara att se dom.
 
Men i helgen blir det nog bara väldigt mycket "chillande". och slappande. Idag har jag haft en sån dag i alla fall. Det är ju också sånt som man inte får glömma att unna sig ibland. Att bara vara är en väldigt skön känsla att befinna sig i. Jag vill inte glömma att jag ofta har den möjligheten också. Det känns faktiskt lite lyxigt att jag kan unna mig stunder där jag bara är, och inte har några måsten överhuvudtaget. 
 
DAGENS BILDER PÅ FINA VÄNERSBORG. EN DAG  DÅ JAG BARA VILL VARA.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE