Vecka 27

Ny vecka igen. Skönt att man fortfarande har semester. Jag har hittills typ bara: Vilat, tränat, kollat fotboll och gått gata upp och gata ner i Vänersborg. 
 
Idag och imorgon har jag massor som jag vill få gjort. Jag orkar nästan inte bry mig, men jag känner inte att jag har något annat alternativ. Nånstans måste jag faktiskt bry mig. Sätter man upp sina mål och vill fixa dom så är det ju inte konstigt att man får greja mycket ibland. Dessutom skjuter man ju ibland saker framför sig och då blir det ju lätt ont om tid också. 
 
Jag hoppas i alla fall att denna veckan blir så rolig och bra som jag har tänkt mig. När det blir måndag om en vecka så vill jag så jävla nöjd med allt. Dessutom har jag ju semester nästa vecka också. Sämre kunde man haft det, men det har jag inte. 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE