Parfym - Gele

När jag med tåget hade anlänt till Stockholm i torsdags så kom jag på att jag hade glömt min necessär hemma. Jag hade alltså bara för detta glömt väldigt mycket som bara vill ha. Ska man träffa tre grymma och coola tjejer också så vill man ju lukta gott, se fin ut i håret osv.. Jag hade ingenting med mig och då fick jag ju köpa bla parfym och hårgelê i Stockholm.
 
Jag köpte en herrparfym som jag verkligen kan rekomendera.
 
Daniel Johanssons foto.
 Denna flaska kostade ca 1000 kr. Jag tycker själv att den luktar jättegott så nu i efterhand är jag nästan glad över att jag glömde den parfym som jag först tänkte använda hemma. GUCCI GUILTY var en parfym som jag blev 100% nöjd med.
 
Jag tänkte också tipsa om en hårgelê som jag säkert har använt i över 10 år.
Den gelê har jag alltid minst en burk av hemma. Jag kan bara inte var utan den. Detta är verkligen en jättebra gelê. En burk kostar väl ca 150 kr. Jag använder denna gelê i mitt hår  nästan varje dag.  För mig räcker den nästan i två månader, och jag har ju ändå ganska tjockt hår. Logiskt sett borde denna gelêburk räcka längre än två månader för den personen som har tunnare hår än vad jag har.
 
Det var mina tips på riktigt bra produker, som jag aldrig kommer att vilja vara utan.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE