Ledig idag och mer ledigt har jag fått.

Skönt med att man har haft en ledig dag. Jag kände mig rätt sunkig när jag väl vaknade till idag. Jag sov bort hela förmiddagen och när jag kom upp så snurrade det mest i huvudet samtidigt som jag inte riktigt visste vad jag skulle göra med denna dag. Jag började dagen med en livesändning på "INSTA". 


Jag visste också att jag hade några semesterdagar kvar från förra året så igår så gick jag in på min jobbsida på nätet för att önska semester under några dagar i februari. När jag idag gick in och kollade på min min jobbsida så såg jag att semester var beviljad under de dagar som jag hade önskat. Företaget som jag jobbar för tycker jag är bra på att ge besked snabbt om tex önskad ledighet. Det är bra när man däfår snabba besked. 

När jag nu vet att jag har några lediga dagar i slutet av februari så satte jag igång och maila lite folk som ska hjälpa mig att fixa några av de riktigt coola och roliga upplevelser som jag själv för fullt med att få klart. Jag tänkte att nu när jag vet att jag är ledig under några dagar på raken i februari så kanske man kan åka till Stockholm och vara där i några dagar. Mycket av sånt som jag nu jobbar för fullt med att fixa ett datum för händer just i Stockholm. Det kommer att bli av, det är jag säker på, men jag har länge väntat på svar om när det ena och den andra grejen ska bli av. Det vore ju perfekt om jag under några lediga dagar nu i februari kan få göra mycket roliga saker i Stockholm, som är en stad som jag älskar att befinna mig i. 

BILDER FRÅN 2008.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE