Lördag ❤️

Har tagit en ordentlig sovmorgon idag. Jag orkar bara inte vräka mig upp hur tidigt som helst och sen greja från tidig morgon till sen kväll. Jag har massor med disk som jag borde ställa mig och diska rent. jag har en omgång tvätt som batra ligger i soffan, dessutom tvättade jag igår så jag har ännu mer tvätt som bara ligger i påsen. Det är ju rent, men jag borde väl vika ihop det. Skulle jag bara ta dtag i det där så skulle det väl ta typ en timme och sen hade det varit klart. Men jag orkar bara inte bry mig just nu. Jag slappar mest och tar det lugnt bara. 
 
Jag har varit ute på en promenad på morgonen. Jag har handlat lite också för ikväll. Det är ju "mello" och jag hejar på SaRaha och hennes bidrag ”Kizunguzungu". Jag har en laddning i kylen med några SaRha-bakelser, och självklart har jag en flaska bubbel också. Jag tror inte det blir någon ”Kizunguzungu" som vinner ikväll, men min röst får den i alla fall.
 
 
 
 
 
 
Ha en trevlig dag!
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE