Jag lyckades tack vare en deadline.

Jag lyckades med att skriva färdigt de berättelserna som jag hade som mål att få färdigt innan klockan 23:59 i natt. Jag blev klar klockan jag blev klar för en liten stund sedan. Detta kan man säga var en milstolpe i min självbiografi för nu tog jag min självbiografi ett stort steg närmare att färdigstälandet av den.. Jag har mycket kvar att skriva, men tack vare att jag hade en deadline för när vissa berättelser i min självbiografi skulle vara färdiga så blev jag mer effektiv i mitt skrivande och jag fick liksom upp farten ännu mer nu än vad jag tidigare har fått. Utan en deadline så är jag övertygad om att jag  inte hade skrivit så mycket  som jag under denna veckan faktiskt har gjort. Det känns rätt bra nu :)
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE