En tid på Uddevalla sjukhus.

Jag har varit i Uddevalla idag. Jag hade en bokad tid på Uddevalla sjukhus. Jag skulle göra en magnetkameraundersökning igen.
 
Undersökning var väl så gott som smärtfri. Jag fick ett litet nålstick i armen innan jag skulle göra själva undersökningen. En nål i armvecket fick jag eftersom man också skulle spruta i kontrastmedel under andra halvan av undersökningen.  Det gjorde lite ont, men det får man ta.
 
Under själva undersökningen hördes ett knackande ljud från kameran som kändes lite obehaglig, men jag försökte tänka på något helt annat och då var det inga problem med det heller. Jag låg på en brits och sen fördes jag in i en ljus tunnel som var öppen i båda ändar. Undersökning tog ca 30 minuter och nu är det bara att vänta och se vad som händer härnäst. Resultatet av dagens undersökning komer till min läkare om ca 10 arbetsdagar och sen får jag som sagt se vad som händer sen.
 
 
 
 
 
Jag behöver inte oroa mig för att dagens undersökning. Som jag förstsår av vad läkarna tidigare har sagt till mig så vill man mest bara undersöka lite extra på något som man har hittat för att man vill säkerhetställa att det man har hittat inte är något som kan vara farligt för mig. Det behöver inte vara nånting och när jag inte vet så behöver jag inte heller oroa mig. Jag har inga symptom och jag känner mig ju inte sjuk eller extra trött eller nånting. Vill läkarna att jag gör fler undersökningar så gör jag det och sen tänker jag inte mer på det liksom. 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE