Skitjobb🔧☠

Vilket skitjobb jag har Àgnat mig Ät ni pÄ morgonen. Jag fick skruva ur, och isÀr plaströren under diskbÀnken. Vattnet rann ju inte ner lÀngre. Det rÀckte heller inte att bara öppna och göra rent vattenlÄset. Jag var tvungen att ta isÀr hela rörkonstruktionen.  Jag har nu gjort rent rören. Varenda jÀvla hÄl som man kunde hitta i den dÀr rörkonstrutionen har jag fan petat och spolat i. Skitjobb Àr det, men nu rinner vattnet igenom rören igen.

 Nu har jag bara kvar stÀda upp allt Àckelskit som jag fick ur dom dÀr rören. Jag sprang fram och tillbaka mellan badrummet och köket. Jag petade med en trasa i rören och spolade med vatten sÄ verkligen allt av Àckelskit skulle komma ut ur rören. Det gick bra detta, men nu mÄste jag ju stÀda överallt dÀr denna Àckelskit har hamnat efter rengöringen av rören.
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE