Jag vinner hela tiden över min abstinens.

 Jag kan ju gå rakt på sak bara. Jag har abstinens på att göra saker. Jag  har pengar till att göra massor med roliga saker, men jag vill inte sabba de övergripande mål som jag har. Det känns lite sjukt. Jag skulle kunna göra så mycket, men jag vill komma upp en nivå över allt det roliga och göra det fantastiska och sånt som jag kanske bara kan göra en gång i livet. Ser jag den möjligheten att fixa något som inte bara är kul utan också helt otroligt, fantastikt och nästan omöjligt, då vill jag ta den chansen. Jag har en dröm och jag tänker fixa det, även om det är tufft att kämpa mot den abstinens jag kan känna nu på att skita i allt och bara ha kul. Men jag har en dröm och den vill jag fixa. Det har jag gett mig fan på. Det är väl kanske därför som jag typ varje dag vinner över abstinensen som jag känner så mycket av just nu.
 
 
 
När man börjar känna för mycket att man vill göra något som jag vill väldigt mycket, men som jag egentligen inte kan nu så brukar jag bara försöka aktivera mig med något annat. Jag har ju mycet självbiografi kvar att skriva, så jag kan ju alltid sätta mig med den. Filmer och tv-program kan man ju alltid kolla, läsa en bok, promenera, blogga, fota eller bara greja med massor av alla dessa ständiigt återkommade grejer(städ, tvätt, disk, handla mm)  som man alltid har att greja med. Är man riktigt rastlös och känner av väldigt mycket abstinens så kan man ju alltid göra som den där tjuren Färdinand gjorde och gå och sätta sig någonstans och lukta på blommorna.
 
 
 
Jag vinner hela tiden över min abstinens. Jag har slarvat så mycket med pengar under detta året. Jag har gjort mycket roliga saker och jag ångrar det egentligen inte. Men den där känslan av att kunna förverkliga grymt coola drömmar är värd att kämpa för även om man inte kan göra ett skit fram till att nå målen. Jag tänker fortsäta att vinna över abstinensen. Annars kommer jag att ångra mig så ända in i helvete sen. Jag tänker inte slarva bort mina drömmar om att komma till en högre nivå än där jag befinner mig just nu.
 
 





Anonym
07 July, kl. 01:23 | Blogg;

Vad är det för fantastiska saker du ska göra? Vad är det för dröm du har? Man blir ju lite nyfiken...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE