Fredag & lördag

Idag har jag varit trött på riktigt. Det kan man nog lugnt säga. Det va som att kroppen sa ifrån att nu räcker det, och då lyssnar jag på den signalen när jag väl får den. Man ska inte underskatta när ens kropp säger ifrån för det kan straffa sig rätt ordenlig. Idag har det varit mycket sova och vila för min del. Jag har fått gjort litegrann, men när man verkligen inte orkar mer då är det bara att släppa allat och ta det väldigt lugnt. Det har jag lärt mig av tidiagre erfarenheter.
 
Igår grejade jag ju ganska mycket med vardagligt "trökgöra". Sen var det ju busskörning i 8 timmar, men jag slutade kl 20:30. Efter det hängde jag lite med en kompis innan det blev lite utgång också. Party hela natten och innan jag går hem klockan 07:00 på morgonen så vet jag ett mataffären är öppen. Det finns ju ett ställe här i stan som har färskt bröd även på lördag. Jag går dit och handlar lite frukost som jag sen går hem och sätter mig och äter. Nu har jag typ varit vaken i 24 timmar utan att sova överhuvudtaget.
 
Jag går och lägger mig typ kl 08:00 i morse ( då har jag varit vaken sen fredag kl 08:00) Jag sover till kl 12:00 och sen drar jag på mig lite kläder och åker ut till Överby köpcentrum. Där köper jag bara ett par byxor. Jag känner där och då att jag är för trött så någon mer shopping orkar jag inte med. Jag får kanske den första signalen av kroppen där på Överby om att det är dags att tagga ner lite. Jag åker hem snabbt igen, slänger mig i sängen och sover några timmar till. Sen går jag upp ca kl 18:00, gör några burgare som blir riktigt goda. Jag gör ingen skit utan jag lagar verkligen mina hamburgare ordentligt.
 
 
 
 
Jag äter gott, men är vldigt trött så efter maten blir det sängen igen. Jag går upp typ en gång i timmen för att dricka vatten och sen går jag och lägger mig igen. Så har det varit hela denna kväll och nu när klockan snart är midnatt så är det nog dags för mig att säga godnatt. För min kropp har det nog varit två tuffa dagar och när jag känner att kroppen säger ifrån, då tar jag alltid det på allvar. Jag vore riktigt dum om jag bara helt blint kör på och fullständigt skulle strunta i min kropps signaler.
 
 
 
 





Emma
04 April, kl. 14:11 | Blogg;

Vad gott med hemmagjorda hammburgare. Vad har du på dina burgare?

Emma
04 April, kl. 22:30 | Blogg;

Jag undrar för det ser ut som det är mos på.

Svar: Ja, det stämmer. Jag har mos i min hamburgare.
Daniel Johansson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE