Fredag ❤️

Idag är det fredag. Spelar ju ingen roll när man ska jobba hela helgen?
 
Jag känner mig fortfarande lite småförkyld och hostig. Men det känns ändå bra att jag idag känner av det pingispasset som jag körde igår. Känslan av att man har tränat bra väger tyngre än känslan av att man känner sig lite småsjuk. Hade jag inte tränat igår så hade jag ju bara känt mig sjuk och dålig idag. Nu känner jag mig bara lite sjuk, men ändå bra i kroppen liksom. 
 
Det var lite jobbigt att gå upp i morse för det snurrade ganska bra i huvudet. Men jag var ju tvungen att ta mig upp efterom jag hade en tid i tvättstugan, mycket tvätt hade jag också, så det var ju bara att ta tag i detta. Jag tog mig också ute på stan och meningen var att jag skulle köpa en ny väckarklocka eller något liknade. Jag slog till på en portabel radio med ipod DOCKING. Jag kommer inte att använda den som väckarklocka så det blir ju ijte riktigt som jag tänkte från början, men skitsamma. Det är ju en liten fin radio i alla fall som jag tycker passar bra att ha stående i mitt fina kök. 
 
 
 
Annars har jag bara tagit det väldigt lugnt. Ingen stress eller massor av grejande idag. Jag vill orka jobba på under helgen utan att bli ännu mera förkyld typ. Gör jag fel som inte sjukskriver mig? Jag brukar aldrig göra det om jag inte har typ magsjuka, hög feber eller något annat som är mycket värre än en liten förkylning. Det finns ju dom som känner efter och sjukskriver sig för minsta lilla, men sån har jag aldrig varit. Om det är rätt eller fel att göra som jag brukar göra, det vet jag inte. Man får väl känna och göra som man vill liksom. Det är nog det bästa man kan göra. 
 
 
Ha en trevlig kväll!
 
 





ano
11 November, kl. 17:08 | Blogg;

Danne! Lyssnar du på några podcasts? Vilka i så fall?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE