Går det att komma förbi alla spärrar?

 
Jag undrar vilken dag jag ska ta mig ut på första löprundan. Kan jag komma förbi den där spärren och faktiskt bara ge mig ut och springa. Jag kör pw och promenader, typ varenda dag nu. Men det där som kommer att gå dubbelt så fort och ger så mycket mer träning, det klarar jag inte riktigt att sätta igång med. 
 
Jag ligger på gränsen mellan möjligt och omöjligt liksom. Att det är möjligt vet jag för så många andra gör det ju. Att är omöjligt för mig att dra igång vet jag också. Första löprundan tror jag nämligen inte kommer att kännas bra. Det kommer att kännas hemskt att bara ta sig fram. Jag vill våga möta den första rundan, men samtidigt inte. Om jag tar mig ut och springer  så kommer kroppen att väga bly och jag får säkert håll också. Hjärna fylls med massor av negativa tankar och kanske känns det inte bra efteråt heller, fast jag vet att det brukar göra det. 
 
Jag vet fan inte hur jag ska komma över den där spärren som jag känner kring löpning. Känslan efter ett löppass känns ofta sjukt jävla bra. Kan jag bara tänka på det så blir det en enkel match att komma igång. Men mitt problem är ju att jag tänker på hur tungt det kommer att kännas, hur ont jag kommer att få och att jag alltid börjar väldigt mycket tuffare än vad jag i längden pallar med. Det lär nog ta sn tid innan alla spärrar släpper. Under tiden får jag väl fortsätta med pw.
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE