En lång dag och nu kör vi i natt.

 Det blev en lång dag detta. Det blir ju så när jag som idag  måste gå upp  tidigt på morgonen och ta mig upp sjukhuset (Näl). Sen hade jag ju en arbetsdag att genomföra också. Full rulle från tidigt morgon till sen kväll.
 
Det kändes i kroppen under de sista turerna med bussen. Fast mot slutet av passet idag så började ju alla roliga, festsugna männsikor att ta sig ut mot krogen. Jag tycker ju att det är roligt att jobba när folk börjar att röra sig ut mot nattlivet.  Man skulle kanske kunna tro att jag borde känna tvärtom när jag måste sitta där och jobba, men nej. Jag tycker detta är bland dom bästa stunderna att köra. Jag älskar när folk är glada och verkligen  visar att dom  vill gå ut och ha kul. Dom har gjort sig fina, luktar gott,  har fina kläder och är glada. Jag skulle säkert vara populär bland raggare för dom vill ju alltid att någon ska ställa upp som chaufför när det är fest. Jag gillar ju att köra runt på folk som festar i stora fordon liksom. 
 
 
 
Jag fick en liten julklapp i förskott idag. Det var en kokbok där arbetskollegor inom företaget har bidraget med recept från världens alla hörn.
 
 
Nu är jag ledig för resten av veckan och nästa vecka jobbar jag bara tre dagar och sen kan jag återigen säga att jag är ledig resten av veckan. 
 
Nu sitter jag och kollar Musikhjälpen. Kom igen nu! Nu bidrar vi med allt vi har möjlighet att bidra med för att ingen ska behöva fly undan klimatet. Nu är jag taggad. Det är mindre än ett dygn kvar av Muiskhjälpen. Jag har bärs, sitter i massagestolen, är ledig hela helgen och jag kollar på världens bästa Musikhjälpen. 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE