Lördag ❤️

 
Jag fortsätter att bara ta det lugnt. Jag tar min promenad på morgonen. Det blir den vanliga runda som är ca 4 km.
 
Annars gör jag inte så mycket. Idag har jag förutom min promenad bara lagat lite mat, men fy va tråkigt det är. Nu lär det dröja innan jag gör det igen. Fattar inte ens att jag kom på tanken idag att gå handla för at sen ställa mig här hemma framför spisen. maten jag gjorde var det v'l inget fel på, men usch va tråkigt det är att handla, bära hem och sen laga till maten. Det känns konstigt att jag är så "taggad" på att renovera köket när jag förmodligen inte kommer att använda det speciellt mycket. Men att jag renoverar köket handlar väl mer om att jag vill ha nytt och fint liksom. Även om jag inte lagar så mycket mat så sitter man ju ofta i sitt kök, och då är det ju inte fel om man trivs där. 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE