Fredag ❤️ (IIII)---------(IIII)

 
Jag har kört lite gym nu på morgonen. Rätt skönt att bara kliva upp när man själv vaknar och sen bara ta det lugnt för att sen ta sig bort till gymmet.
 
Jag kanske inte körde världens bästa pass idag, men motivationen att köra på har ändå kommit tillbaka. Dessutom är det ju fortfarande så att jag vill pressa ner vikten mer. Motivationen att göra det som krävs för att gå ner mer i vikt har jag inte haft på länge, men denna veckan har jag ändå känt att jag tränar bättre och är mer nogrann med maten igen. De är ju en förutsättning för att jag ska kunna gå ner i vikt. 
 
Jag tror nog att jag ska kunna pressa ner vikten mer, men det krävs ganska mycket av mig för att jag återigen ska kunna komma ner i vikt. Det tufta är att jag känner har gjort så många förändringar när det gäller mat och träning, men det räcker liksom inte ändå. Det känns som att ju bättre jag blir på att faktiskt sköta min hälsa ju mer måste jag göra för att allt inte ska bli dåligt igen. Det känns tufft att behöva göra mer, men samtidigt vill jag göra allt jag kan. Ingenting är ju viktigare än att jag mår bra liksom.
 
Nu ska jag slappa resten av dagen och ikväll är det jobb som gäller. 
Ha en bra dag!
 





Anonym
11 November, kl. 18:47 | Blogg;

Vill du gå ner i vikt så är det högpulsträning som gäller. Spinning och löpning eller typ body-pump. Lyfta vikter och sånt gör inte att man går ner i vikt, snarare tvärt om. Kan du inte skriva lite om hur ett träningspass ser ut så får du säkert feedback från läsarna på hur du lättare kan uppnå ditt mål. Riktigt gött att du tränar i alla fall. Lycka till.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE